Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add to My AOL

Add to Pageflakes Powered by FeedBurner Subscribe in NewsAlloy

duminică, 10 mai 2009

Ceaiul de tei bun pentru viitoarele mamici

Dragele mele burtici...si eu sunt o viitoare mamica...din pacate am racit..imi curgea nasul si ma durea gatul..am fost la doctor si mi-e recomandat ceaiul de tei.

Cand si cum utilizam florile de tei
Raceala si gripa.
Parfumul si gustul placut al ceaiului de tei iti sunt, desigur, familiare. Infuzia se prepara din una-doua lingurite de flori la 250 ml de apa clocotita. Se acopera vasul si se lasa sa infuzeze 10 minute (nu mai mult, caci infuzia devine prea concentrata). Este utila in afectiuni precum raceala, gripa, infectii respiratorii insotite de febra si favorizeaza eliminarea secretiilor bronsice. In toate aceste situatii se beau zilnic, timp de o saptamana, doua-trei ceaiuri caldute, indulcite cu miere. Pentru a se obtine efecte pe termen lung, tratamentul se prelungeste pana la doua luni.

De la tei se intrebuinteaza atat florile cat si frunzele. Teiul contine numeroase substante chimice ca mucilagii, flavonoide, zahar, acetil colina.

Florile de tei se folosesc in tuse, raceala, avand actiune emolienta si sudorifica. Intern: antitermic, expectorant, sedativ. Extern: calmant general(bai), descongestiv.


Niciun comentariu: